فناوری های بارکد و RFID

معرفی سیستم های شناسایی خودکار

فناوری های بارکد و RFID

معرفی سیستم های شناسایی خودکار

مزایای کاربرد موبایل پرینتر (بارکد پرینتر پرتابل) در انبارداری و لجستیک

افزایش کارایی

استفاده از لیبل پرینتر پرتابل برای جلوگیری از حرکت مداوم کارکنان برای برداشتن لیبل می تواند سبب کاهش خستگی و افزایش کارایی کارکنان گردد. در حقیقت زمان عملیات مفید را افزایش خواهید داد و کارکنان شما مجبور نیستند کاری بیهوده را به طور مداوم و روتین انجام دهند.


تسهیل امور در انبار عبوری یا کراس داکینگ

امروز استراتژی انبار عبوری یا همان کراس داکینگ به شیوه ای رایج در انبار داری بدل شده است، چرا که سبب ذخیره زمان در عملیات دریافت و توزیع می گردد. زمانیکه کارکنان نقل و انتقال و دریافت یک محموله دریافت می نمایند. آن ها می توانند با یک موبایل کامپیوتر این اقلام را به راحتی به سیستم وارد نمایند و پس از ورود به سیستم کارکنان می توانند با یک موبایل پرینتر، به چاپ لیبل و تگ های RFID برای برچسب گذاری بپردازند.


به حداقل رساندن زمان تلف شده و خطا ها

زمانی که از حرکت مداوم و بیهوده کارکنان جلوگیری می کنید، در حقیقت از حرکتی که پتانسیل ایجاد حواس پرتی برای کارکنانتان دارد جلوگیری نموده اید. وقتی یک نیروی کار به طور مداوم برای چاپ لیبل و لیبل گذاری در حال حرکت بین قفسه ها و ایستگاه کاری است طبیعی است که دچار حواس پرتی شود و اشتباهاتی انجام دهد. و همینطور مطمئن باشید که در هر بار کارکنان شما مدتی را در این بین به کارهایی همچون صحبت با یکدیگر و ... می پردازند. و در این حالت احتمال زیادی وجود دارد که نیروی کار به اشتباه لیبل را بردارد، یا اطلاعات اشتباه برای چاپ لیبل وارد نماید و در نتیجه عملیات برچسب گذاری با خطا صورت خواهد گرفت.


ذخیره فضا

اگر در حال حاضر به سختی به دنبال فضایی برای تجهیزات خود می گردید و با کمبود فضا رو به رو هستید بنابراین بارکد پرینتر های پرتابل راهبردی هستند که باید به آن بیندیشید. لیبل پرینتر های پرتابل کوچک هستند و فضای کمی را اشغال می نمایند و اجازه می دهند در حالیکه حرکت می کنید، لیبل ها، رسیدها و ... را چاپ نمایید.


منبع : sepaco

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.